25 lipca 2013

Pod kolorowym niebem...

Pamiętacie barwny korytarz parasolek, a właściwie instalację artystyczną Umbrella Sky na ulicach miasteczka Agueda w Portugalii?

Mogłoby się wydawać, że zdjęcie poniżej również pochodzi z zagranicy. 
Nic bardziej mylnego! Te parasolki możecie spotkać na ul. Francuskiej w Warszawie.

Źródło: MoJe FoToGrAfiE, Warszawa
Może nie jest to korytarz i aż tak intensywnie zabarwiony, lecz w takim otoczeniu o wiele milej można wypić kawę:) Jeszcze tam nie byłam, lecz zamierzam w najbliższym czasie. Jadąc autobusem, to miejsce od razu zwróciło moją uwagę.

Zdjęcia:  Patrície Almeida, Portugalia
Cudowne rozwiązanie. Nie tylko chroni przed słońcem w słoneczne południe, ale także wnosi pozytywny element w otoczenie. Pod takim niebem uśmiech nie schodziłby z moich ust.

Poniżej jeszcze jedno miejsce podobnie zaaranżowane, jednak nie udało mi się ustalić lokalizacji.

weheartit.com

Znacie może jakieś ciekawe instalacje w kawiarniach w waszej okolicy? 
Albo nie tylko w kawiarniach, lecz także miejscach gdzie można naładować wewnętrzne akumulatorki ;)

4 komentarze:

  1. Ślicznie to wygląda, tak tęczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, już zdecydowałam jakie miejsce odwiedzę w przyszłym tygodniu!!! :) Genialne!
    Ja znam mnóstwo naprawdę milutkich kawiarenek jednak do tej pory nie spotkałam aż tak.. kreatywnie-artystycznej !

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykorzystanie parasolek w Portugalii jest genialne, zakochałem się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dopisalam Twoj blog do spisu blogów fit, bedzie mi bardzo milo jezeli dodasz na swoim blogu banerek z aktywnym linkiem do spisu
    http://blogifit.blogspot.com/

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...